mandag den 19. marts 2012

Nu er jeg igang på bloggen og jeg er selvfølgelig amatør, men vil gøre mit bedste.

Solen den skinner helt vildt ;-)  og det gør at det klør i fingerne for at komme igang i den nyerhvervet have.

Min inspirationskilde er Anne Just!s Have i Hune.
Jeg besøgte Annes Just!s Have i Hune  for 5år siden .Købte en del planter af Anne og hun gav altid et godt råd med på vejen.
Det som jeg idag er meget glad for, er købet af et af hendes maleri, motivet er fra sydhaven hendes ynglingst sted.Det fordyber jeg mig ofte i
Vi har haft have i over 30år men først nu er tiden der og lysten ikke mindst, så i kolonihaven skal der forsøges i farveskalaen / komplimenter farver og så i højder, inspireret af Haven i Hune.

Nu er der frø til spiring. mamelukærme - tallerkensmækker - det var det jeg nåed idag.

4 kommentarer:

  1. Velkommen til blogland. Hyggeligt at du vil være med. Jeg har også været på besøg hos Anne Just. Sikken en oplevelse, vi bor langt derfra, så vi valgte at overnatte. Skønt oplevelse som kan anbefales.

    Jeg ville rigtig gerne følge din blog, man kan ikke se, at jeg kan tilmelde mig nogen steder :):)

    Kan du have en rigtig god dag.

    Mange hilsner
    Lise Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lise Lotte.
      Tak ;-) jeg er ren amatør angående isenkram, så jeg skal få styr på det med tilmelding..her på bloggen.Jeg er absolut Anne Just fan....go stil i haverum.

      os god dag/aften til dig ;-)
      GP

      Slet
    2. Hej igen. Hvis du har brug for lidt bloghjælp er der her god hjælp og hente. Hun er en ØRN til det :):)

      http://bloghjlp.blogspot.com/

      Har lige hørt vi skal have skønt vejr i mindst en uge, så nu må vi i haven og nyde det.

      Rigtig god dag til dig.

      Hlsen Lise Lotte

      Slet
    3. Tak Lise Lotte, tror jeg får hjælp i week-enden.
      Så tusind tak.

      Ja solen gør underværker ved os alle.

      God havedag til dig også.

      hilsen GP

      Slet